Hoe werkt het reparatieproces?

Heeft u uw B&O bij ons aangeschaft en is uw product kapot? Vervelend! Wij repareren het vakkundig voor u. We bieden minimaal 2 jaar garantie waarbinnen een reparatie kosteloos is wanneer het niet om gebruikersschade gaat. En binnen 30 dagen na aankoop zorgen we er zelfs gelijk voor dat u een vervangende oplossing krijgt. Uw factuur is gelijk uw garantiebewijs, deze kunt u vinden in uw BnOservice-account of in de verzendbevestiging van uw bestelling.

Heeft u uw B&O niet bij ons aangeschaft? Ook dan kunt u bij ons terecht. Op elke reparatie krijgt u 12 maanden garantie.

Mijn product is kapot, en nu?

We gaan er alles aan doen om uw product snel en vakkundig te herstellen.

  1. Meld uw product aan door contact op te nemen en omschrijf zo goed mogelijk de klacht zodat de reparateurs weten waar ze moeten zoeken. U mag ook altijd langskomen in onze winkel.
  2. Zodra uw product bij ons aankomt krijgt u een ontvangstbevestiging en gaan wij kijken wat we voor u kunnen betekenen.
  3. Wij gaan het probleem onderzoeken. In het geval van garantie gaan we meteen herstellen. Voor reparaties buiten de garantie ontvangt u altijd eerst een prijsopgave.
Hoe lang duurt reparatie?

Per product of probleem kan de reparatieduur verschillen. Is er bijvoorbeeld een nieuw onderdeel nodig of gaat het alleen om een software reset? Binnen 1 week vanaf dat u een ontvangstbevestiging hebt ontvangen willen we uw gerepareerde product bij u terug hebben. Kan de reparatie niet uitgevoerd worden of duurt het te lang? Dan lossen we het gewoon op een andere manier voor u op. We zullen altijd kijken of we u een vervangend product kunnen aanbieden.

Is reparatie altijd kosteloos?

We geven op al onze producten minimaal 2 jaar garantie. Wanneer het probleem een fabricagefout is, is het volledig kosteloos. Dus geeft uw televisie ineens een zwart scherm terwijl het altijd op de dezelfde plek staat? Dan is het een fabricagefout en is de reparatie kosteloos. Maar geeft uw televisie ineens een zwart scherm nadat u er een kop koffie overheen heeft gegooid? Dan is dit gebruikersschade en hiervoor worden wel kosten in rekening gebracht.

Heb ik nog garantie?

We geven minimaal 2 jaar garantie op onze producten. Bij showroom modellen is dit 3 jaar.

Mijn grote product is kapot, en nu?

U wilt net tv kijken en de televisie gaat niet aan. Of u merkt dat een luidspreker niet meer op groen springt. Vervelend! In de meeste gevallen kan er een monteur langskomen zodat uw product niet verplaatst hoeft te worden. Meld uw product aan door contact op te nemen en omschrijf zo goed mogelijk de klacht. Wij nemen contact met u op om een afspraak te maken voor een monteursbezoek.

Waarom heb ik een vervangend product ontvangen?

U heeft uw kapotte product opgestuurd en ontvangt een vervangend product wanneer wij het niet hebben kunnen repareren. Wanneer de reparatie bijvoorbeeld meer kost dan het product waard is zorgen wij dat er een vervangend product uw kant op komt.