Hoe werkt het?

  1. Wij bellen u om te vragen of u uw producten ook geïnstalleerd wilt hebben. Wilt u uw aanschaf niet geïnstalleerd hebben door BnOservice? Dan kunt u dit aangeven tijdens het gesprek.
  2. Bestel eventuele extra installatieservices of benodigde accessoires bij. Let op: sommige accessoires moet worden bijbesteld, zoals extra kabels of een converter voor aansluiting op een 'niet B&O televisie'. U ontvangt hiervoor een aparte factuur. U betaalt pas nadat de installatie voltooid is.
  3. We bellen de werkdag na uw bestelling voor een bezorg- en installatieafspraak. De afspraak kan binnen 3 werkdagen na dit contact plaatsvinden, tenzij u dit later wilt.
  4. Uw nieuwe aanwinst wordt op de afgesproken dag geleverd en geïnstalleerd. Wij nemen uw oude product gratis mee retour. Het is niet mogelijk de levering op een andere dag plaats te laten vinden dan het installeren.

Levering en installatie

  • We bezorgen met de trap tot en met de 4e verdieping. Dus ook bij u op zolder. Heeft u een lift? Dan kunnen we overal komen.
  • De directe omgeving van de ruimte waarin het apparaat geplaatst dient te worden, moet een voor de monteur werkbare omgeving zijn.
  • Demonteren van uw oude apparaat behoort ook tot onze werkzaamheden. Verpakkingsmateriaal en dergelijke voeren wij af.