Betaald met iDEAL, geen orderbevestiging ontvangen

Heeft u betaald met iDEAL, maar weet u niet zeker of uw bestelling gelukt is of niet? Controleer of er geld is afgeschreven. Als er geen geld is afgeschreven, dan is de betaling niet gelukt en bent u sowieso geen geld kwijt. U kunt uw bestelling opnieuw plaatsen.

Is er wel geld afgeschreven, maar heeft u nog geen orderbevestiging ontvangen? Dan raden we u aan om even te wachten. Het kan namelijk tot een uur duren voordat wij betalingen binnen krijgen.

Wanneer u na een uur nog geen orderbevestiging van ons heeft ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Met behulp van uw ordernummer kunnen we u snel helpen. Deze staat altijd bij de afschrijving vermeld.

Afgekeurde creditcard betalingen

Het kan gebeuren dat uw betaling geweigerd wordt, wat natuurlijk heel vervelend is. Helaas hebben we geen inzage in de redenen. Geweigerde betalingen kunnen niet worden teruggedraaid.

Geen zorgen. BnOservice gebruikt geen 'zwarte lijsten' van andere bedrijven en zal op zijn beurt deze afgekeurde betaling nooit delen met andere bedrijven.

Uw bestelling is automatisch geannuleerd en er zal niks worden afgeschreven. Wilt u uw bestelling toch ontvangen? Plaats hem dan opnieuw en kies voor iDEAL, PayPal of bankoverschrijving.

Waarom controleren wij creditcard betalingen?

Wij vinden het belangrijk om onze klanten te beschermen tegen frauduleuze betalingen. Creditcard betalingen zijn namelijk gevoelig voor fraudeurs. Betalingen worden aan de hand van een groot aantal criteria objectief en geautomatiseerd goed- of afgekeurd. Een betaling wordt afgekeurd wanneer bijvoorbeeld de CVC-code of vervaldatum van de creditcard niet goed is ingevuld, maar ook wanneer er een onveilige wifi-locatie, waar fraude is gepleegd, wordt geïdentificeerd.