Heeft u een bestelling bij ons geplaatst en is deze nog niet verzonden? Dan kunt u deze kosteloos wijzigen of annuleren.

Bestelling annuleren

U kunt uw bestelling eenvoudig telefonisch annuleren. Neem contact op via 030-2871394.

Bestelling wijzigen

Wilt u de naam of het adres van uw bestelling wijzigen? Onze klantenservice staat klaar om u direct te helpen. Bel ons zo snel mogelijk op 030-2871394.

Is uw pakket al onderweg?

Als uw pakket al onderweg is, kunt u kiezen om de bestelling actief te weigeren. Geef dit simpelweg aan de postbode door. Maakt u zich geen zorgen, de postbode begrijpt dit. Zodra wij het pakket retour hebben ontvangen, nemen we contact met u op voor een passende oplossing. Zowel het annuleren als het actief weigeren van een bestelling is kosteloos.

Heeft u het pakket al geaccepteerd?

Indien u het pakket al heeft geaccepteerd, kunt u het retourneren naar het volgende adres:

BnOservice
Oranjelaan 8
3454BT De Meern

Terugbetaling

Na verwerking van uw annulering, zullen wij overgaan tot terugbetaling. De snelheid waarmee het bedrag op uw rekening staat, is afhankelijk van de gebruikte betaalmethode:

  • PayPal: direct
  • iDEAL: binnen 3 werkdagen
  • Creditcard: de reservering wordt na 3 dagen opgeheven

Indien u (gedeeltelijk) met een kortingsbon heeft betaald, wordt deze ook teruggestort.