+31 30 287 13 94

Uw partner in refurbished Bang & Olufsen.

Status van mijn bestelling

Heeft u een bestelling bij ons geplaatst? Wij zijn er trots op u als klant te mogen verwelkomen!

Statuswijzigingen
U kunt inloggen om de status van uw bestelling te bekijken. Heeft u bijvoorbeeld betaald per iDEAL en gekozen voor een reguliere levering? Dan heeft uw order de status 'betaling ontvangen'. Wij zullen de order dan binnen 3 werkdagen versturen. Zodra uw pakket verzonden is zal de status wijzigen in 'aangeboden aan PostNL'.

Order geannuleerd?
Indien uw betaling per bijvoorbeeld iDEAL mislukt is, dan is uw order automatisch 'geannuleerd'. U kunt uw bestelling in dat geval opnieuw plaatsen. Heeft u een account?

Goed om te weten
De snelste manier van betalen is per iDEAL. Mocht u kiezen voor een PayPal of overboeking, dan kan het zijn dat er 24 á 48 uur nodig is om te betaling te verwerken. Het verwerken van deze betalingen wordt verzorgd door iDeal Easy van ABN Amro. Daardoor hebben wij geen invloed op de snelheid van deze controle.

Nog vragen?
Heeft u nog vragen over uw bestelling, dan kunt u natuurlijk ook een e-mail sturen naar support@beoservice.nl, of contact opnemen via ons contactformulier. Wij doen ons uiterste best u zo snel mogelijk verder te helpen!