+31 30 287 13 94.

Vanwege vakantie gesloten tot en met 20 augustus.

Ruilen en Retourneren

Speciaal voor de verkoop via internet en webwinkels is er in Nederland een wet opgesteld. Een duidelijke uitleg van de Koop op Afstand-wet kunt u hier vinden. Om het voor onze klanten en onszelf zo helder en overzichtelijk mogelijk te houden, houden wij ons volledig aan deze wet.

Vragen en opmerkingen

U heeft uw bestelling ontvangen maar het is niet geheel naar uw verwachting of wens? Dan neemt u in eerste instantie contact op met ons.(info@beoservice.nl). Wij helpen u graag verder met uw vraagstuk.

Retourneren

U bent niet tevreden met uw bestelling en wenst uw bestelling te retourneren en uw geld terug te krijgen. Hiervoor kunt u het meegezonden retourfomulier gebruiken, of een digitale versie van het retourformulier aanvragen via ons email-adres (info@beoservice.nl). Wij helpen u bij de verdere stappen.

Wij storten uw volledige aankoopbedrag terug wanneer uw retournering aan de volgende eisen voldoet:

- Uw retourneringsaanvraag is binnen de eerste 14 dagen na ontvangst van uw product aangevraagd en binnen 14 dagen na uw aanvraag bij ons ontvangen.
- Het pakket is compleet en onbeschadigd geretourneerd.*
- Het pakket is voldoende gefrankeerd om te versturen. (de retourkosten zijn voor uw rekening. Afhankelijk van de vervoerder bedragen deze kosten tussen de 7 en 20 euro

Voldoet uw retournering aan de genoemde eisen, dan zullen wij het volledige aankoopbedrag zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding, aan u crediteren op het door u aangegeven bank- of gironummer.

*Indien u meer doet met het ontvangen product dan het beoordelen daarvan (om te kijken of u het wil houden) en er daardoor schade aan het product ontstaat, bent u aansprakelijk voor de waardevermindering van het product.